Wie zijn we en wat doen we?

RDIT is een flexibel bedrijf dat organisaties niet alleen adviseert bij het maken van de juiste IT keuzes maar hen ook helpt bij de implementatie daarvan.

Wij geloven in het aanbieden van alleen de juiste oplossingen die u echt nodig heeft en doen dit zo klantgericht mogelijk. Met onze expertise bedienen wij klanten in zowel het kleine als middelgrote marktsegment.

RDIT werkt aan uw problemen met passie, enthousiasme en hoge kwaliteit.

Hoe doen we dat?

Onze aanpak is om niet vanaf de zijlijn te adviseren, maar om samen met U de noodzakelijke verbeteringen te realiseren. Daarnaast geloven wij dat we anders zijn door ons te concentreren op de belangrijkste IT onderdelen binnen een organisatie. Wij leveren daarmee de kwaliteit daar waar de klant deze het hardste nodig heeft!

Tevens nemen wij de kennis die wij opdoen in de grote omgevingen en brengen deze naar de kleinere ondernemingen. Hierdoor zetten we een pad uit voor organisaties om IT omgeving professioneler te maken.

Uiteindelijk resulteert dit voor de klant in minder storingen, minder stress, betere werksfeer en proactief beheer.

Onze Kracht:

Kennis en groei
De ICT wereld veranderd continue en daarom moet bestaande kennis natuurlijk continue worden bijgewerkt. De belangrijkste kennis doen wij op met de projecten die we uitvoeren bij onze klanten. Daarbij proberen we een zo goed mogelijke verdeling te maken in de zaken die wij oppakken en de zaken die de klant zelf afhandelt. Omdat we zo nauw mogelijk samenwerken met de klant zullen we zoveel mogelijk kennis delen. Hiermee proberen wij niet alleen onszelf maar ook de klant te laten groeien. Kennis is immers pas van waarde wanneer je het deelt.

Onafhankelijkheid
RDIT is een onderneming in privaat eigendom. Wij zijn op geen enkele manier verbonden met IT dienstverleners of andere marktpartijen. Onze onafhankelijkheid garandeert u dat we uitsluitend uw belangen behartigen.

Communicatie
Ondanks dat onze passie in techniek ligt, zijn we ook communicatief erg sterk. Ook de lastige problemen bespreken wij openhartig. Deze eerlijkheid zorgt ervoor dat er achteraf nooit onduidelijkheden zijn.

Documentatie
Alles wat we bij een klant uitvoeren wordt door ons zorgvuldig gedocumenteerd en na het project doorgenomen met de klant. Hierdoor zorgen we dat de klant vertrouwen heeft in wat wij opleveren en ook precies weet waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt.  Zo voorkomt men dubbel werk in de toekomst en kan bij een calamiteit het systeem ook snel opnieuw opgebouwd worden. Wij documenteren wanneer het systeem wordt geïnstalleerd en niet naderhand. Hierdoor is bij oplevering alle documentatie direct beschikbaar.

Best practices
Onze aanpak is eenvoudig en effectief. Ondersteund door best practices werken onze consultants zelfstandig of met uw medewerkers samen. In tegenstelling tot vele bedrijven, deelt RDIT de best practices met de opdrachtgevers. Het toepassen en verrijken van best practices vinden wij belangrijker dan het afschermen ervan. Wij laten onze best practices daarom graag bij u achter, zodat u ermee kunt werken nadat onze opdracht is afgerond.

Mensgericht
Soms vergeten we het wel eens: IT is een ondersteunende dienst. Wij schromen dan ook niet om direct met eindgebruikers naar een oplossing te zoeken voor zijn of haar IT problemen. Wij doen dat graag op een informele manier waardoor iedereen zich op zijn gemak voelt. Onze aanpak is om niet vanaf de zijlijn te adviseren, maar samen met u en uw medewerkers de noodzakelijke verbeteringen te realiseren. Training en opleiding spelen hierbij ook een belangrijke rol.

Vakbekwaamheid
Dankzij hun ruime ervaring in het veld zijn onze mensen zeer vakbekwaam en wordt dit onderbouwd met certificeringen in verschillende specialisaties. Daarnaast is onze werkmethodiek gestandaardiseerd en hechten wij enorm veel waarde aan goede documentatie. Hierdoor kunnen we keer op keer dezelfde kwaliteit leveren en genieten onze klanten van de kennis die opgedaan wordt binnen voorgaande projecten.